PRŮBĚH ZAKÁZKY



  • Na základě zaměření Vám zavolá náš pracovník (většinou následující týden po zaměření) a domluví si s Vámi schůzku v naší kanceláři. Kdyby Vám něco bránilo navštívit kancelář, tak je možné dorazit k Vám.


  • Na schůzce v kanceláři se domluvíme na rozsahu prací a ceně. Vybereme možné materiály a zařizovací předměty. V případě, že budete chtít realizovat rekonstrukci, tak vybereme termín realizace.


  • V domluvený termín nastoupí naši pracovníci a začnou s rekonstrukcí. Po skončení, pracovníci ověří funkčnost a kvalitu. Zakázku Vám předají a seznámí Vás s obsluhou.


  • Po předání samozřejmě platí standardní záruka (nabízíme i rozšířenou záruku).


  • Součástí našich služeb je i veškerá likvidace odpadu.


Máte zájem o rekonstrukci?

Kontaktujte nás a pošlete nám nezávaznou poptávku.